Аналітика та моніторинг

Докладні звіти

Програмне забезпечення контактного центру надає простий та швидкий доступ до звітів, необхідних для покращення роботи працівників та оцінки статистики кол-центру. Із ним ви отримаєте робочий простір, який допоможе вам покращити робочий процес та підвищити продуктивність.

Перегляньте дані свого контактного центру в режимі реального часу, оцінюйте плюси та мінуси свого робочого місця, отримуйте глибокий аналіз, діліться своїми досягненнями з колегами та одразу вирішуйте проблеми.

Програмне забезпечення для аналізу роботи контактного центру має цілий ряд ключових функцій, таких як: шаблони звітів, класифікація даних, інформаційні стовпці, систематизація, фільтрація та організація шкали часу.

Звіти про моніторинг можно налаштувати відповідно до ваших індивідуальних потреб. Завдяки їм ви отримаєте доступ до найактуальніших даних, необхідних для прийняття важливих рішень для покращення роботи контакт-центру.

Аналіз виконаний цим програмним забезпеченням включає такі параметри, як: ключові показники ефективності (KPI), які дозволяють керівництву ефективно вивчати продуктивність кол-центру, операторів, черг та як можливо прискорити роботу при різних обставинах.

Інструменти аналітики Nectar Desk допоможе покращити ключові моменти в роботі операторів, черг, списків та процедур.

Звітування про збережені дані

Отримайте доступ до власних даних Контакт-центру. Навіть якщо дані були зібрані деякий час назад, ви завжди можете відстежити іх, поділитися ними з колегами або адміністраторами, щоб розповсюдити звіти.


Аналітика в реальному часі

Переглядайте та контролюйте роботу свого кол-центру, ключових операцій та черг. Це дозволить вам оцінити рівень ефективності вашого центру та визначити, коли продуктивність можна збільшити, аби задовольнити певні очікування.


Особливості аналітики програмного забезпечення Nectar Desk

  • Статистика в реальному часі та об’єктивна інформація
  • Панель увіх операцій для онлайн-спостережень
  • Зрозумілі та настроювані звіти
  • Моніторинг операцій та рівень задоволеності окремих відділів
  • Моніторинг голосового меню (IVR) та онлайн-черг
  • Ознайомлення зі статистикою процедур та списків
  • Поточні оновлення операторів
  • Миттєві перенаправлення та сценарії голосового меню (IVR)
  • Моніторинг черг у автоматичному розподілі запитів (ACD)
  • Багатоканальне впровадження операторів
  • Багатоканальна статистика кампанії
  • Можливість прослуховувати відповіді клієнтів

Аналізуйте та контролюйте свої коммунікації, а також операторів та клієнтів, щоб якнайшвидше приймати правильні бізнес-рішення.