Contact Center Overview Dashbaord

Огляд панелі керування контактним центром

Перегляд в режимі реального часу продуктивність вашого контактного центру

Переглядайте активність агентів, активних викликів

SLA та інших важливих показників на одному екрані

Прослуховування прямих дзвінків прямо з головної панелі

Миттєве спостереження за списком агентів, які знаходяться в режимі «Виклик», «Доступний», «За межами» і «Поза лінією» на панелі моніторингу в реальному часі.

З допомогою Nectar Desk можна побачити повний огляд того, що відбувається у вашому контактному центрі. Переглядайте лічильник і список агентів за викликом, доступним агентам, відійшов агентів та агентів офлайн.

Можна також переглянути кількість активних викликів, середній час виклику, середній час очікування і середній рівень успіху.

Список дій агента, які можна фільтрувати по днях, тижнях і місяцях, також знаходиться на панелі моніторингу. Можна переглянути відомості про агента зі списку і дізнатися, скільки вхідних і пов’язаних з ним викликів є у агента з умовою фільтра.

Також на панелі моніторингу можна переглянути список активних в даний момент викликів. Можна фільтрувати по вхідних і вихідних викликів, а також по посиланню «Прослухати» можна швидко прослухати будь-який з поточних викликів.