Call Center Data Analytics

Деталізований аналіз черг

Знайте кожен аспект вашої продуктивності в черзі

Постійно переназначайте агентів на основі активності черзі

Контролюйте черга викликів

Перегляд діаграм для черг, що включають: виклики в черзі, період очікування, вхідні і скинуті виклики, SLA та розпорядження

Nectar Desk дозволяє переглядати діаграми і графіки для окремих черг, які містять: Виклики в черзі, час очікування, кинуті виклики, SLA, вхідні дзвінки та розпорядження. Інформація може бути відфільтрована за станом на сьогоднішній день, за останні 7 днів і останні 30 днів. Можна також використовувати більш тонку настройку дат з використанням діапазону дат.

Дані також можна експортувати, щоб можна було використовувати архівування або імпортувати засіб статистичного аналізу вибору. Дані звіту про інтервалі також можна експортувати в формат CSV.