Call Center Reports

Інтервальний звіт

Аналізуйте продуктивність центру обробки викликів через 15-хвилинні інтервали

Порівняння ключових показників у різних частинах дня

Отримаєте повний звіт за статистикою викликів: пропоновані, оброблені, скинуті і середня швидкість відповіді, середня затримка і т. д.

Nectar Desk – це програмне забезпечення для моніторингу центру обробки викликів, яке дозволяє вам встановлювати протоколи для отримання повідомлень електронної пошти, коли відбувається важлива подія. Якщо ви пропустите дзвінок, Nectar Desk надішле вам повідомлення електронної пошти, в якому містяться відомості про виклики, записані в голосі повідомлення та їх транскрипція.

Ці оповіщення по електронній пошті є гнучкими, можуть бути легко змінені, не вимагають кодування і мають кілька корисних функцій.