Call center customer service

Багаточергова панель керування у режимі реального часу

Контролюйте декількох черг на одному екрані

Призначайте агентів для виклику груп прямо з панелі управління

Маршрутизируйте виклики конкретного агенту або скасовуйте виклики

Огляд результатів черзі агентів, кожного статусу оператора і числа поточних викликів.

На панелі моніторингу зведення черг можна переглянути повний зведений список для кожної черги, всіх агентів і їх статус, а також список всіх викликів, що перебувають в даний момент в черзі.

Панель моніторингу “Зведення по черзі” можна відфільтрувати для різних черг. Всі відомості про черги можна переглядати одночасно або фільтрувати по одній або декількох черг.

Отримайте короткий огляд всіх черг для аналізу в реальному часі і прийняття рішень.