Порівняльна таблиця цін Nectar Desk

 

Незалежно від того, наскільки велика або маленька у вас команда, будь то один абонент або більше ста, ви можете скористатися всім набором функціональних можливостей нашого рішення.

Порівняйте тарифні плани Базовий зв’язок Багатоканальний Необмежений
ДЕТАЛІЗАЦІЯ
Ціна за користувача в місяць 249 459 1299
Вхідні місцеві хвилини Включено Включено Включено
Безкоштовні дзвінки та вихідні хвилини див. ціни див. ціни Вихідні включені. Див. ціни на безкоштовні вхідні дзвінки
Максимальна кількість агентів 10 25 Необмежений
Включені номери 1 на агента 1 на агента 1 на агента
Міжнародні номери Так Так Так
Підключення власного оператора зв’язку мобільного зв’язку Так
НАЛАШТУВАННЯ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ
Миттєва покупка номерів Так Так Так
Користувальницькі повідомлення і музика Так Так Так
Робочі години Так Так Так
Черга дзвінків 3 черги Необмежений Необмежений
IVR (Інтерактивний автовідповідач) Так Так Так
Записи викликів Необмежений Необмежений Необмежений
Функція зворотнього виклику Так Так Так
Попередження про час очікування Так Так Так
ОБРОБКА ВИКЛИКІВ
Необмежені одночасні виклики Так Так Так
Управління викликами Так Так Так
Голосові повідомлення по електронній пошті Так Так Так
Історія викликів Так Так Так
Перенаправлення на телефон Так Так Так
Сповіщення на робочий стіл Так Так Так
Розширення Так Так Так
Виклик в один клік Так Так Так
ФІЧІ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ
Розподіл викликів – автоматичний розподіл викликів Так Так Так
Групи дзвінків Так Так Так
Необмежена кількість дзвінків у черзі Так Так Так
Маршрутизація на основі кваліфікації операторів Так Так Так
Холодні/Гарячі клавіші переведення викликів Так Так Так
Приховування номера абонента Так
Коди розподілу викликів Так Так Так
Контроль дзвінків Так Так Так
Фільтрація викликів Так Так Так
Приєднання до викликів Так Так Так
Розширена історія черг Так Так Так
Програма автонабору Так
Зворотній виклик з черги Так Так Так
СМС-канал Так Так
Канал електронної пошти Так Так
Канал онлайн-чату Так Так
Настройка статуса агентів Так Так Так
АНАЛІТИКА ТА МОНІТОРИНГ
Операції агента Так Так Так
Операції контакту Так Так Так
Огляд панелі керування контактним центром Так Так Так
Панель управління з коротким описом агентів у реальному часі Так Так Так
Аналітика дзвінків Так Так Так
Панель агента в режимі реального часу Так Так Так
Аналіз ефективності агентів Так Так Так
Деталізований аналіз черг Так Так Так
Інтервальний звіт Так Так
Прямий доступ до SQL Так
Багатоканальна аналітика Так Так
ІНТЕГРАЦІЇ
Piperdrive Так Так Так
Zendesk Так Так Так
Teamwork Desk Так Так Так
Active Campaign Так Так Так
API Так
ІНШІ МОЖЛИВОСТІ
Зв’язок з імпортером Так Так Так
міні-CRM Так Так Так
Підтримка 24/5 (телефон, чат) Так Так Так
Угода про гарантований рівень обслуговування Так
Маскування кредитних карт PCI Так
Ми пропонуємо розширені пробні облікові записи абсолютно безкоштовно на протязі 14 днів. Включаючи зачислення засобів та номер телефону для перевірки викликів Почати безкоштовний пробний періодКредитна картка не потрібна

 

Зробіть всі комунікації більш ефективними за допомогою хмарного централізованого програмного забезпечення кол-центру Nectar Desk

Це програмне забезпечення є найбільш економічним і передовим Saas-рішенням, яке допоможе в управлінні вхідними та вихідними дзвінками.

Цей недорогий хмарний колл-центр забезпечує комплексний аналіз викликів за допомогою статистичних інструментів і засобів звітності.

Як Nectar Desk підвищує можливості бізнесу?

Шляхом забезпечення вкрай важливої системи контактного центру, яка може бути реалізована протягом короткого періоду часу після покупки номерів телефону та надання клієнтам можливості налаштовувати власних операторів.

Nectar Desk покращує роботу будь-якого кол-центру

У нашій компанії немає ніяких обов’язкових договорів, непотрібних додаткових зборів або надокучливого обладнання. Навпаки, ми забезпечуємо цілодобову (24/7) телефонну підтримку та інтерактивний чат.

Належне хмарне програмне забезпечення для кол-центру

У Nectar Desk Center ми вважаємо, що кожен клієнт цінний для бізнесу. Дотримуючись цього девізу, ми робимо все, що в наших силах для покращення нашого кол-центру, щоб задовольнити потреби і вимоги всіх наших клієнтів для процвітання вашої роботи і поліпшення продуктивності.

Не втрачайте ні хвилини, переконайтесь на власному досвіді, підвищіть довіру клієнтів, випробувавши пробну версію вже сьогодні!

Порівняння цін різних пакетів Nectar Desk

Незалежно від розміру вашого кол-центру – що з одним що з сотнею операторів, ви отримаєте зиск з будь-яким варіантом нашого недорогого хмарного рішення для кол-центру.