Шукаєте рішення контактного центру для вашого бізнесу? Спробуйте Nectar Desk. Nectar Desk являє собою повний програмний продукт центру обробки викликів, завершений за допомогою комп’ютерної телефонного зв’язку, інтегрованої технології голосової реакції, запису голосової пошти, автоматичного розподілу дзвінків, передачі дзвінків, розширень, спостереження за викликами, а також панелі аналізу, що допомагають краще зрозуміти дані й управляти центром обробки викликів відповідним чином.
Отримайте програмне рішення для центру обробки викликів, яке набагато дешевше наших основних конкурентів, але як і раніше поставляється з усіма функціями, необхідними для виконання повного обслуговування клієнтів з хмари. Перегляньте альтернативні порівняння, щоб побачити, як наша пропозиція відрізняється від інших постачальників, таких як TalkDesk, Five9 і Aircall.
Використовуйте наші безкоштовні можливості CRM для інтеграції з популярними інструментами CRM, такими як Zendesk, Active Campaign, Teamwork Desk і Pipedrive. Виконуйте ключові дії, такі як створення контактів і угод, а також ведення журналу викликів безпосередньо з платформи Nectar Desk.
Почніть використовувати Nectar Desk вже сьогодні. Почати безкоштовний пробний період. Кредитна картка не потрібна.
Дізнайтеся, як Nectar Desk може допомогти вашому бізнесу
Ми пропонуємо всеосяжне програмне забезпечення Call Center, яке можна налаштувати протягом декількох хвилин, від придбання номера для налаштування ваших агентів тощо. Немає договорів Без прихованих комісій. Без обладнання. Підтримка телефону та чат в прямому ефірі цілодобово.

IVR, ACD та інше
Ми пропонуємо вам всі стандартні функції, які можна очікувати від програмного забезпечення Call Center: IVR, розширення, записування дзвінків, місцеві та безкоштовні дзвінки тощо.

Розширена аналітика агента
Знання ефективності ваших агентів є безцінним. Ми пропонуємо повну видимість, яка включає час відгуку, доступність агента, можливості запису, прослуховування в реальному часі та спеціальні звіти та сповіщення.

Підтримка 24/7
Вам не потрібно платити додаткову плату, щоб отримати підтримку на високому рівні. Наша компетентна команда підтримки буде рада допомогти вам, коли вам це буде потрібно.
Nectar Desk – вдосконалена телефонна система, така, якою вона повинна бути
Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перед тим, як вони спробують і залишаться задоволені продуктом; зроби його дуже простим і підтримуй взаємодія з клієнтами. Ми запрошуємо вас надати Nectar Desk можливість показати вам, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити спосіб поводження з клієнтами.

Порівняння цін на Nectar Desk
Незалежно від розміру вашої команди, будь то один агент або більше 100, ви можете скористатися перевагами всіх можливостей нашого рішення.
Базовий зв’язок
Розширена функціональність
₴ 249 За місяць, за агента
Необмежені вхідні місцеві виклики* Просунута функціональність центрів обробки викликів Інтеграції Виклик в один клік Панелі інструментів реального часу Спливаюче вікно Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою (24/5) |
Багатоканальний
Телефон + СМС + чат
₴ 459 За місяць, за агента
Всі функції базового плану Живий чат Тікетінгова служба технічної підтримки або по електронній пошті Необмежена кількість агентів Необмежена кількість черг
……………………………………. ……………………………………. |
Нелімітований
Автодзвінки + багатоканальність
₴ 1299 За місяць, за агента
Всі функції багатоканального плану Автоматичні дзвінки Дзвони, скільки завгодно Угода про гарантований рівень обслуговування
……………………………………. ……………………………………. |
РОЗПОЧНИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД |
* Необмежені дзвінки підлягають належному використанню