Для контактного центру від Nectar Desk

Важко знайти рішення для контактного центру, що задовольняє вашим діловим потребам. Ваші пошуки закінчені.

Nectar Desk — це рішення контактного центру, яке буде перетворено у ваш центр обробки викликів.

Nectar Desk полегшить роботу ваших співробітників і клієнтів.

Наш набір функцій гарантує, що ваш центр обробки викликів буде максимально ефективний:

  • Технологія інтерактивного автовідповідача
  • Інтеграція комп’ютерної телефонії
  • Запис голосової пошти
  • Автоматичний розподіл викликів
  • Передача викликів
  • Додаткові номери
  • Спостереження за викликами

Технологія хмарних обчислень — це такий вид обчислень, який спрощує додавання основних засобів. Автоматичні оновлення відбуваються два рази в рік, а також технологія підтримує багато установ. Подібне рішення для контактного центру займає все більшу частку ринку і, таким чином, збільшує прибуток.

Управління центрами контактів як SaaS

Хмарне для контакних центрів від Nectar Desk може зменшити бюджет на обробку даних. Масив засобів для використання і невеликі витрати на завантаження; ця технологія предпочитается багатьма.

Простота використання

Завдяки тому, що це хмарне рішення для контактних центрів, немає необхідності купувати, впорядковувати або оновити свої пристрої. Незалежно від того, який у вас тип центру, гарантується економія великих сум.

Робіть платежі для використання

Процедура оплати за прогрес, досягнутий у контактному програмному забезпеченні, означає тільки платежі за використані кошти. Оскільки його можна було б масштабувати за індивідуальними діловим потребам, можна і уникнути непотрібних платежів. Навіть сезони свят відсортовані. Оскільки потреби змінюються радикально, це не є проблемою для програмного забезпечення управління контактним центром.

Автономні оновлення

В основному регулярне оновлення являє собою необхідність в спробі уникнути заворушень. Однак, з допомогою служб контактного центру, ми виконуємо поновлення два рази в рік, що робить весь вашу роботу більш зручною. Сюди входить реєстраційний збір.

Зручна магістраль для декількох центрів

З допомогою перемикання технологій, управління може бути зручним, оскільки робоча навантаження розподіляється між нами. По мірі того як ми підтримуємо центри в багатовузлових точках, все можна організувати з однієї бази. Nectar Desk може значно поліпшити стандарти вашого контактного центру в якості служби.

Nectar Desk також використовує інтеграцію системи управління відносинами з клієнтами з Zendesk, Active Campaign, Pipedrive і Teamwork Desk, щоб найкращим чином використовувати ці функції.

І це далеко не все. Nectar Desk знаходиться на передньому краї технологій. Ми пропонуємо аналітичну панель, яка заощадить час і гроші.

Порівняння з такими конкурентами, як Five9 і Aircall ясно показує, що Nectar Desk є кращим рішенням для міжнародного телефонного номера.

Вибір очевидний. Приєднуйтесь сьогодні і почніть роботу з Nectar Desk.

Дізнайтеся, як Nectar Desk може допомогти вашому бізнесу

 

Ми пропонуємо всеосяжне програмне забезпечення Call Center, яке можна налаштувати протягом декількох хвилин, від придбання номера для налаштування ваших агентів тощо. Немає договорів Без прихованих комісій. Без обладнання. Підтримка телефону та чат в прямому ефірі цілодобово.

IVR, ACD та інше

Ми пропонуємо вам всі стандартні функції, які можна очікувати від програмного забезпечення Call Center: IVR, розширення, записування дзвінків, місцеві та безкоштовні дзвінки тощо.

Розширена аналітика агента

Знання ефективності ваших агентів є безцінним. Ми пропонуємо повну видимість, яка включає час відгуку, доступність агента, можливості запису, прослуховування в реальному часі та спеціальні звіти та сповіщення.

Підтримка 24/7

Вам не потрібно платити додаткову плату, щоб отримати підтримку на високому рівні. Наша компетентна команда підтримки буде рада допомогти вам, коли вам це буде потрібно.

Функції

  Настроюється головне привітання

  Основні аналітики

  Переадресація дзвінків

  Запис викликів

  Необмежена кількість дзвінків

  Голосова пошта на адресу електронної пошти

  Каталог імен

  Відмінна підтримка

Nectar Desk – вдосконалена телефонна система, така, якою вона повинна бути

 

Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перед тим, як вони спробують і залишаться задоволені продуктом; зроби його дуже простим і підтримуй взаємодія з клієнтами. Ми запрошуємо вас надати Nectar Desk можливість показати вам, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити спосіб поводження з клієнтами.

Порівняння цін на Nectar Desk

 

Незалежно від розміру вашої команди, будь то один агент або більше 100, ви можете скористатися перевагами всіх можливостей нашого рішення.

Базовий зв’язок

Розширена функціональність
телефону
Для груп підтримки та кол-центрів

 

249

За місяць, за агента

 

Необмежені вхідні місцеві виклики*

Просунута функціональність центрів обробки викликів

Інтеграції

Виклик в один клік

Панелі інструментів реального часу

Спливаюче вікно

Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою (24/5)

Порівняти плани

Багатоканальний

Телефон + СМС + чат
+ електронна пошта
Повна довідкова служба для колективів

 

459

За місяць, за агента

 

Всі функції базового плану

Живий чат

Тікетінгова служба технічної підтримки або по електронній пошті

Необмежена кількість агентів

Необмежена кількість черг

 

……………………………………. …………………………………….

Порівняти плани

Нелімітований

Автодзвінки + багатоканальність
Необмежена кількість викликів, ідеально для колективів з продажів

 

1299

За місяць, за агента

 

Всі функції багатоканального плану

Автоматичні дзвінки

Дзвони, скільки завгодно

Угода про гарантований рівень обслуговування

 

 

……………………………………. …………………………………….

Порівняти плани

Ми пропонуємо розширені пробні акаунти повністю безкоштовно протягом 14 днів.
Включаючи кредити і номер телефону для перевірки телефонних викликів.
РОЗПОЧНИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД

* Необмежені дзвінки підлягають належному використанню