Внутрішнє рішення для центру обробки викликів від Nectar Desk

Хороший бізнес завжди означає результати якості онлайнових послуг і, крім того, за належних умов, надаються користувачам.

Хороший бізнес завжди означає результати якості онлайнових послуг і, крім того, за належних умов, надаються користувачам. Nectar Desk добре знає відповідні способи вирішення проблем, пов’язаних з Інтернетом, і користувачів, які легко їм надаються.

Для центрів обробки викликів, які обробляють кожен вхідний виклик, наявність великої системи центру обробки викликів має вирішальне значення. Внутрішні центри обробки викликів мають потреби, і Nectar Desk може їх виконати. Ваш внутрішній центр обробки викликів отримає доступ до всіх функцій, які зроблять його ефективним:

  • Технологія інтерактивного автовідповідача
  • Телефонні номери
  • Інтеграція комп’ютерної телефонії
  • Запис голосової пошти
  • Автоматичний розподіл викликів
  • Переклад виклику
  • Додаткові номери
  • Управління чергою викликів
  • Контроль дзвінків

І багато іншого!

Nectar Desk підготує людей, які мають достатній досвід роботи, щоб стати відповідними працівниками, які можуть забезпечити належну турботу про користувачів з мотивом для процвітання роботи в добре керованому режимі.

Постійні представники цих внутрішніх центрів обробки викликів також пройшли певні навчальні курси, щоб бути впевненими, що кожен користувач забезпечений дешевою і простий допомогою.

Робота Nectar Desk

Служба клієнтського внутрішнього центру обробки викликів включає будь-які питання щодо будь-якої теми для кінцевих користувачів завдяки простій клієнтської системи, більш легкого розуміння різних акцентів і багатьма іншими можливостями.

Оскільки вона використовує передові інструменти і технології, служба клієнтського внутрішнього центру обробки викликів дозволяє своїм користувачам залишатися на зв’язку в максимально короткі терміни. Вона також надає відкриту лінію підтримки клієнтів через клієнтську службу співробітників центру обробки викликів. Таким чином, користувачі, які ініціювали програмне забезпечення центру обробки викликів, надзвичайно корисні для розвитку компанії.

Причини, по яким Nectar Desk предпочтителенее, ніж ваше поточне програмне забезпечення внутрішнього центру обробки викликів

Завдяки наявності високотехнологічної інфраструктури і хороших телекомунікаційних засобів будь-яка скарга легко вирішується і управляється. За допомогою програмного забезпечення внутрішнього центру обробки викликів ви отримаєте швидкий і легкий відповідь на будь-які скарги.

Nectar Desk розглядає ситуації професійно і дружелюбно. Основна мета полягає в тому, щоб допомогти вашому підприємству зробити крок вперед завдяки самовідданості, спілкуючись з персоналом та керівниками.

Клієнт, який ініціював рішення внутрішнього центру обробки викликів і чиї запити вирішені позитивно, гарантує відсутність подальших скарг, що є здоровими відносинами з приватними і юридичними клієнтами.

Служба, доступна в будь-який час

Програмне забезпечення внутрішнього центру обробки викликів має великі можливості по вхідних викликів з кількома маркерами розташування і, таким чином, може зрозуміти потребу клієнтів. Є певні кошти, доступні для користувачів 24/7. Сюди входять такі служби, як Клієнти, Підтримка каналів, Технічна підтримка і обробка замовлень.

Крім наших особливостей світового рівня, таких як автоматизація контролю дзвінків, запис і наша система IVR, наш аналіз викликів дає вам уявлення про вашої організації, що заощадить вам час і гроші.

Не можете передбачити піковий час викликів? Це не проблема. Аналітика Nectar Desk надасть вам дані, необхідні для планування та комплектації персоналом ваших агентів. Nectar Desk також використовує інтеграцію CRM з провідними CRM-сервісами:

  • Zendesk
  • Active Campaign
  • Pipedrive
  • Teamwork Desk

Альтернативні порівняння з конкурентами, такими як Five9 і Aircall, ясно показують, що Nectar Desk – кращий вибір. Ваш бізнес буде рости і процвітати. Почніть сьогодні і створіть кращий внутрішній центр обробки викликів у своїй галузі.

Дізнайтеся, як Nectar Desk може допомогти вашому бізнесу

 

Ми пропонуємо всеосяжне програмне забезпечення Call Center, яке можна налаштувати протягом декількох хвилин, від придбання номера для налаштування ваших агентів тощо. Немає договорів Без прихованих комісій. Без обладнання. Підтримка телефону та чат в прямому ефірі цілодобово.

IVR, ACD та інше

Ми пропонуємо вам всі стандартні функції, які можна очікувати від програмного забезпечення Call Center: IVR, розширення, записування дзвінків, місцеві та безкоштовні дзвінки тощо.

Розширена аналітика агента

Знання ефективності ваших агентів є безцінним. Ми пропонуємо повну видимість, яка включає час відгуку, доступність агента, можливості запису, прослуховування в реальному часі та спеціальні звіти та сповіщення.

Підтримка 24/7

Вам не потрібно платити додаткову плату, щоб отримати підтримку на високому рівні. Наша компетентна команда підтримки буде рада допомогти вам, коли вам це буде потрібно.

Функції

  Настроюється головне привітання

  Основні аналітики

  Переадресація дзвінків

  Запис викликів

  Необмежена кількість дзвінків

  Голосова пошта на адресу електронної пошти

  Каталог імен

  Відмінна підтримка

Nectar Desk – вдосконалена телефонна система, така, якою вона повинна бути

 

Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перед тим, як вони спробують і залишаться задоволені продуктом; зроби його дуже простим і підтримуй взаємодія з клієнтами. Ми запрошуємо вас надати Nectar Desk можливість показати вам, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити спосіб поводження з клієнтами.

Порівняння цін на Nectar Desk

 

Незалежно від розміру вашої команди, будь то один агент або більше 100, ви можете скористатися перевагами всіх можливостей нашого рішення.

Базовий зв’язок

Розширена функціональність
телефону
Для груп підтримки та кол-центрів

 

249

За місяць, за агента

 

Необмежені вхідні місцеві виклики*

Просунута функціональність центрів обробки викликів

Інтеграції

Виклик в один клік

Панелі інструментів реального часу

Спливаюче вікно

Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою (24/5)

Порівняти плани

Багатоканальний

Телефон + СМС + чат
+ електронна пошта
Повна довідкова служба для колективів

 

459

За місяць, за агента

 

Всі функції базового плану

Живий чат

Тікетінгова служба технічної підтримки або по електронній пошті

Необмежена кількість агентів

Необмежена кількість черг

 

……………………………………. …………………………………….

Порівняти плани

Нелімітований

Автодзвінки + багатоканальність
Необмежена кількість викликів, ідеально для колективів з продажів

 

1299

За місяць, за агента

 

Всі функції багатоканального плану

Автоматичні дзвінки

Дзвони, скільки завгодно

Угода про гарантований рівень обслуговування

 

 

……………………………………. …………………………………….

Порівняти плани

Ми пропонуємо розширені пробні акаунти повністю безкоштовно протягом 14 днів.
Включаючи кредити і номер телефону для перевірки телефонних викликів.
РОЗПОЧНИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД

* Необмежені дзвінки підлягають належному використанню