Рішення зовнішнього центру обробки викликів від Nectar Desk

Центри, які виконують вихідні виклики для поточних і перспективних клієнтів, називаються центрами з вихідними дзвінками або контактними центрами.

Ці центри звертаються до покупців з проактивним допомогою і за запитом замість отримання викликів. За допомогою хмарного програмного забезпечення центру обробки викликів з вихідними дзвінками, корпорації активно взаємодіють зі своїми клієнтами.

Nectar Desk

З допомогою Nectar Desk в якості програмного забезпечення центру обробки викликів з вихідними дзвінками впроваджуються інноваційні рішення по організації телефонного зв’язку. Він забезпечує проактивний підтримку і дозволяє вам управляти новими підприємствами з загальної платформи, на якій ви можете одночасно керувати каналами зв’язку з клієнтами.

Проактивний підтримка

Здійснення вихідних дзвінків забезпечує проактивний підтримку. Якщо ви звернетеся до людей до появи проблем, то це підвищить довіру клієнтів.

Дослідження

Для того, щоб ваша компанія надавала необхідну допомогу, ви повинні запитати клієнтів, як ви можете виконати їх бажання. Центр обробки викликів з вихідними дзвінками надає платформу для проведення розширених телефонних опитувань.

Продовження та розширення

Ці виклики дозволяють розвивати дружні відносини з покупцями. Коли прийшов час оновити пакет, телефонний виклик пропонує зручний спосіб інформувати своїх клієнтів і надавати додаткові можливості для клієнтів.

Відстеження успіхів

ПО центру обробки викликів з вихідними дзвінками дозволяє вашої компанії використовувати дані про клієнтів під час кожного виклику і стежити за їх успіхами.

Найбільш ефективні практики

У той час як підприємства вважають, що телефонні розмови в потрібний час ефективні, важливо, щоб ці дзвінки були зроблені в потрібний час в потрібному напрямку за допомогою адміністрування викликів, таких як інтелектуальний дозвонщик, який знижує витрати і підвищує продуктивність.

Телефонні дзвінки компанії розглядаються як порушення, тому важливо, щоб телефонні розмови були короткими. Повинна бути причина зателефонувати, щоб уникнути докучання клієнту. Використовуючи спостереження за показниками, ви можете розробити шаблони, які приносять максимальний прибуток з допомогою програмного забезпечення центру обробки викликів з вихідними дзвінками.

Підходить для бізнесу

Якщо ваша корпорація хоче взаємодіяти з покупцями з метою уникнути проблем, заохочуючи розширення і покращуючи обслуговування клієнтів, то програмне забезпечення центру обробки викликів з вихідними дзвінками заслуговує уваги. Всі результати роботи будуть включені в систему в одному місці, при цьому кожен виклик буде набагато більш ефективним.
Ваш центр обробки викликів з вихідними дзвінками повинен працювати на більш високому рівні, ніж просто конкуренція. Важко знайти в одному продукті аналітику центру обробки викликів, відстеження викликів та продуктивності і всі стандартні функції центру обробки викликів

Тепер є Nectar Desk. З допомогою Nectar Desk ваш центр обробки викликів з вихідними дзвінками отримає всі стандартні функції, щоб переконатися, що ваші агенти можуть відмінно працювати:

  • Технологія інтерактивного автовідповідача
  • Телефонні номери
  • Інтеграція комп’ютерної телефонії
  • Запис голосової пошти
  • Автоматичний розподіл викликів
  • Переклад виклику
  • Додаткові номери
  • Контроль дзвінків

Nectar Desk також використовує CRM-інтеграцію з кращими рішеннями на ринку:

  • Zendesk
  • Active Campaign
  • Pipedrive
  • Teamwork Desk

Ми полегшуємо життя вашим співробітникам на керівних позиціях. Важко передбачити чисельність персоналу в певні години. З допомогою нашої панелі інтелектуального аналізу даних викликів, ми надаємо вашим менеджерам інструменти для оцінки ефективності агента, персоналу та оптимального планування.

Замість найму зовнішнього контактного центру ви можете керувати своїм власним центрм обробки вихідних дзвінків за допомогою Nectar Desk. Наші доступні ціни показують, що Nectar Desk є правильним рішенням для вашого центру обробки викликів.

Вибір очевидний. Приєднуйтесь сьогодні і почніть роботу з Nectar Desk.

Дізнайтеся, як Nectar Desk може допомогти вашому бізнесу

 

Ми пропонуємо всеосяжне програмне забезпечення Call Center, яке можна налаштувати протягом декількох хвилин, від придбання номера для налаштування ваших агентів тощо. Немає договорів Без прихованих комісій. Без обладнання. Підтримка телефону та чат в прямому ефірі цілодобово.

IVR, ACD та інше

Ми пропонуємо вам всі стандартні функції, які можна очікувати від програмного забезпечення Call Center: IVR, розширення, записування дзвінків, місцеві та безкоштовні дзвінки тощо.

Розширена аналітика агента

Знання ефективності ваших агентів є безцінним. Ми пропонуємо повну видимість, яка включає час відгуку, доступність агента, можливості запису, прослуховування в реальному часі та спеціальні звіти та сповіщення.

Підтримка 24/7

Вам не потрібно платити додаткову плату, щоб отримати підтримку на високому рівні. Наша компетентна команда підтримки буде рада допомогти вам, коли вам це буде потрібно.

Функції

  Настроюється головне привітання

  Основні аналітики

  Переадресація дзвінків

  Запис викликів

  Необмежена кількість дзвінків

  Голосова пошта на адресу електронної пошти

  Каталог імен

  Відмінна підтримка

Nectar Desk – вдосконалена телефонна система, така, якою вона повинна бути

 

Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перед тим, як вони спробують і залишаться задоволені продуктом; зроби його дуже простим і підтримуй взаємодія з клієнтами. Ми запрошуємо вас надати Nectar Desk можливість показати вам, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити спосіб поводження з клієнтами.

Порівняння цін на Nectar Desk

 

Незалежно від розміру вашої команди, будь то один агент або більше 100, ви можете скористатися перевагами всіх можливостей нашого рішення.

Базовий зв’язок

Розширена функціональність
телефону
Для груп підтримки та кол-центрів

 

249

За місяць, за агента

 

Необмежені вхідні місцеві виклики*

Просунута функціональність центрів обробки викликів

Інтеграції

Виклик в один клік

Панелі інструментів реального часу

Спливаюче вікно

Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою (24/5)

Порівняти плани

Багатоканальний

Телефон + СМС + чат
+ електронна пошта
Повна довідкова служба для колективів

 

459

За місяць, за агента

 

Всі функції базового плану

Живий чат

Тікетінгова служба технічної підтримки або по електронній пошті

Необмежена кількість агентів

Необмежена кількість черг

 

……………………………………. …………………………………….

Порівняти плани

Нелімітований

Автодзвінки + багатоканальність
Необмежена кількість викликів, ідеально для колективів з продажів

 

1299

За місяць, за агента

 

Всі функції багатоканального плану

Автоматичні дзвінки

Дзвони, скільки завгодно

Угода про гарантований рівень обслуговування

 

 

……………………………………. …………………………………….

Порівняти плани

Ми пропонуємо розширені пробні акаунти повністю безкоштовно протягом 14 днів.
Включаючи кредити і номер телефону для перевірки телефонних викликів.
РОЗПОЧНИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД

* Необмежені дзвінки підлягають належному використанню