call-distributions

Автоматизований розподіл викликів – ACD

Розподіляйте дзвінки агентів на основі навичок, діяльності або пріоритетів

 Циклічне обслуговування

 Одночасне обслуговування, а також використовувати інші методи розподілу

Маршрутизація вхідних дзвінків — завдання системи автоматичного розподілу викликів.

Системи автоматичного розподілу викликів часто зустрічаються у відділеннях, які обробляють великі обсяги вхідних телефонних дзвінків від викликають осіб, які не потребують розмові з конкретною особою, але які потребують допомоги з боку будь-якого з кількох осіб (наприклад, представників обслуговування клієнтів) в найкоротші терміни. можливість. [wikipedia]

З допомогою Nectar Desk можна вибрати один із стандартних методів розподілу дзвінків, наприклад:

  • Розподіл лінійних викликів – виклики розподіляються по порядку, починаючи з початку кожен раз.
  • Одночасне розподіл викликів — виклики представлені всім доступним розширенням одночасно.
  • Рівномірний розподіл викликів — виклики розподіляються рівномірно, починаючи з особи, яка обробляє найменшу кількість викликів.
  • Зважене розподіл викликів — виклики розподіляються згідно з налаштованим зважуванням, таким як різні набори навичок в рамках представників служби підтримки клієнтів.
  • Циклічне обслуговування — виклики розподіляються по порядку, починаючи з наступного по порядку.