call-whispering

Фільтрація викликів

Навчайте і консультує агентів, поки вони знаходяться на виклик

Допомагайте агентам закривати угоди без перерви виклику

Дозволяє вашим керівникам здійснювати спостереження за викликами в реальному часі і навчати операторів безпосередньо під час виконання дзвінків.

З допомогою Nectar Desk, слухаючи виклик, у вас є можливість «прошепотіти» – це означає, що ви можете зв’язатися з агентом і поговорити з ним, не знаючи клієнта або не перериваючи бесіду. Це може бути корисним інструментом, якщо потрібно швидко надати клієнту життєво важливі відомості. Він також може використовуватися в інших випадках для тренування і керівництва агентом, поки вони знаходяться на виклик з клієнтом, але надають клієнту менше відволікання.