unlimited-calls-in-queue

Необмежена кількість дзвінків в черзі

Управляйте обмеженнями на виклики в черги (за замовчуванням не обмежений)

Налаштовуйте обмежень на основі часу очікування

Настроювані дії при досягненні лімітів

Кожен викликає буде поміщено в чергу, так що ні один клієнт не буде мати ніякого роздратованого сигналу зайнятості.

  • Відстежуйте журнали викликів для ваших контактів
  • Записи викликів для всіх Контактів
  • Заставка з даними CRM по вхідних викликів
  • Додавання приміток і зміна контакту під час дзвінка

В черзі можна отримати необмежену кількість дзвінків за допомогою Nectar Desk. Ваші клієнти не отримають сигнал про заняття, коли вони вам подзвонить. Кожен виклик поміщається в чергу, щоб клієнти знали, що ви готові допомогти.