IVR

IVR – система

Маршрутизація викликів на основі вибору клієнтів
Всі номери можуть мати унікальне перетворення IVR
“текст-в-мова”, доступне для привітального повідомлення

Інтерактивний автовідповідач (IVR) – це технологія, дозволяє комп’ютеру взаємодіяти з людьми за допомогою використання голосових і тональних сигналів багаточастотного набору номера вводяться з клавіатури.

В телекомунікаціях IVR дозволяє клієнтам взаємодіяти з хост-системою компанії з допомогою телефонної клавіатури або розпізнавання мови, після чого послуги можуть бути запитані через діалог IVR. [Вікіпедія]

Налаштуйте кілька рівнів IVR з допомогою адміністративного інтерфейсу Nectar Desk, щоб переконатися, що ваші клієнти перенаправлені на потрібну інформацію або на потрібних агентів найбільш ефективним способом. Робочі графіки клієнта можуть бути встановлені для IVR, а також для попереднього запису вітальних повідомлень і музики.