Збільшіть рівень прибутку завдяки інтегрованій VoIP фічі

Представляйтесь під власним брендом на нашій платформі по обробці дзвінків!

Звітність і аналітика – шлях до нових можливостей та перспектив.

 

Скориставшись нашою пропозицією, отримаєте хмарне програмне забезпечення по обробці дзвінків, яке включає звітність і аналітику разом із інтегрованою фічею VoIP, що допоможуть підвищити рівень заводовенності ваших партнерів та потенційних клієнтів, а також збільшити об’єми прибутків.

Збільшення прибутку

Розумні та конкурентоспроможні ціни: інтегруйте SaaS-рішення в роботу вашої організації та підвищіть рівень прибутку та капіталу

Випередіть ваших суперників

Інтегруйте систему VoIP в ваш бізнес та отримайте конкурентну перевагу, надаючи клієнтам більш цінні можливості. Підвищіть рівень лояльністі та довіри в відносинах із клієнтами.

Повний перехід на підтримку хмарного кол-центру

Программа переходу бізнесу включає підготовку з переведення усіх відділів, включи маркетингові матеріали та базу знань із усіма необхідними ресурсами для забезпечення плавного переходу департаментів продажу, персоналу підтримки та існуючих клієнтів.

Функції

Панелі інструментів реального часу

Розширена аналітика

Автоматичний розподіл викликів

Запис викликів

Необмежена кількість дзвінків

Зворотні виклики

Необмежені черги

Надійна підтримка

Запросити інформацію про “Наші послуги під вашим брендом”

 

Запитати додаткові відомості і почати роботу
для збільшення маржі та збільшення доходів

Ваше ім'я*

Електронна пошта*

Номер телефону*

Nectar Desk – хмарне програмне забезпечення по обробці викликів, як воно має бути

 

Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перш ніж вони спробують його та залишаться задоволені самим продуктом; він маю бути простим у використанні та дозволяти підтримувами взаємодію з клієнтами. Ми пропонуємо вам спробувати можливості Nectar Desk та переконатись на власному досвіді, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити ваш спосіб взаємодії з клієнтами.

Одних лише можливостей VoIP недостатньо для повноцінної роботи кол-центру. Можливо, настав час переглянути нашу пропозицію, аби збільшити прибутки компанії та відчути розходження між тисячами постачальників VoIP на ринку сьогодні. Все ще не можете визначитися?

У вас є план, аби залишатись конкурентноспроможним?

Ми з радістю допомагаємо провайдерам VoIP і телефонної системи розширити свої можливості по обслуговуванню клієнтів і збільшити вартість послуг, яку вони надають своїм клієнтам.