Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?
Один із методів оцінки ефективності рекламного каналу або рекламної кампанії в інтернеті – це відстеження дзвінків з сайту за допомогою call tracking сервісів. Спосіб відстеження обирається відповідно до специфіки проекту та потреб бізнесу.
Call tracking сервіси дозволяють перевірити кількість цільових відвідувачів, які потрапили на сайт в результаті конкретної рекламної кампанії. Принцип роботи системи багато в чому схожий на підрахування онлайн-конверсій, коли увага приділяється клікам по банерах, переходам на зовнішні ресурси, відправленим замовленням, електронним листам та іншому.
Найбільш примітивний та малоефективний спосіб відстежити дзвінки полягає в опитуванні всіх телефонуючих. Оператор зазвичай питає завдяки чому клієнт знайшов номер телефону та фіксує відповідь. Основний недолік такого методу полягає в тому, що абоненти найчастіше на це питання відповідають загальними фразами про інтернет, а не конкретизують де саме.
Ще один спосіб відстеження абонентів пов’язаний з промо-кодами. Його суть полягає в тому, що клієнт вказує промо-код під час спілкування з оператором, а з його допомогою вже можна визначити джерело його походження. Даний спосіб більш ефективний, але потребує додаткової мотивації клієнтів щодо використання промо-кодів.
Альтернатива для невеликих підприємств є – організувати власний колл центр з декількома номерами і в різних джерелах вказувати різні номери однієї компанії – наприклад, в соціальних мережах один, в контекстній рекламі інший тощо. В цьому випадку аби виявити найефективніший спосіб залучення нових клієнтів вам потрібно лиш реєструвати та аналізувати кількість людей, що подзвонили з кожного джерела.
Найбільш ефективним методом відстеження і аналізу дзвінків є сучасні call tracking сервіси. Такі сервіси дозволяюсь відійти від застарілих технологій з закріплюванням окремих номерів за відповідними каналами, адже тепер можна фактично користуватись одним телефонним номером та ідентифікувати джерела надходження клієнтів.
Принципи роботи call tracking сервісів
Суть технології call tracking сервісів полягає в тому, що кожне рекламне джерело отримує власний віртуальний номер телефону, а дзвінки фактично перенаправляються на єдиний реальний телефонний номер компанії. Головна перевага цього методу відстеження дзвінків полягає в тому, що усі дзвінки та інформація про них фіксується (кількість дзвінків, рекламний канал, тривалість тощо).
Сall tracking сервіси поділяють на статичні та динамічні:
- Статичний call tracking закріплює телефонні номери за відповідними рекламними каналами, тож кількість працюючих номерів така ж сама, як і кількість груп цільових клієнтів.
- Динамічний call tracking закріплює номери не за джерелами трафіку, а за сесіями відвідувачів. При динамічному call tracking кожен окремий користувач сайту бачить власний номер, а під час дзвінка реєструється саме сесія та її параметри, які в подальшому можна аналізувати.
Компанія Nectar Desk пропонує сучасне хмарне програмне забезпечення, що дозволяє відстежувати дзвінки з сайтів використовуючи динамічний call tracking. Ми можемо швидко підключити ваш бізнес до нової технології, гарантуємо якість наданих послуг, а наша служба підтримки працює цілодобово.
Досить користуватися застарілими та неефективними способами комунікації к клієнтами. Скористуйтеся послугами Nectar Desk, налаштуйте динамічний call tracking та відчуйте на собі усі переваги від користування новітніми технологіями.