Skip to content
Nectar Desk
Nectar Desk
Cloud Call Center Software
  • Головна
  • Функції
  • Ціни
  • Блог
  • РОЗПОЧАТИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД
  • ЗАПИТАТИ ПРО ДЕМО
 
  • Головна
  • Функції
  • Ціни
  • Блог
  • РОЗПОЧАТИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД
  • ЗАПИТАТИ ПРО ДЕМО
call tracking сервіси

Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?

Один із методів оцінки ефективності рекламного каналу або рекламної кампанії в інтернеті – це відстеження дзвінків з сайту за допомогою call tracking сервісів. Спосіб відстеження обирається відповідно до специфіки проекту та потреб бізнесу.

Call tracking сервіси дозволяють перевірити кількість цільових відвідувачів, які потрапили на сайт в результаті конкретної рекламної кампанії. Принцип роботи системи багато в чому схожий на підрахування онлайн-конверсій, коли увага приділяється клікам по банерах, переходам на зовнішні ресурси, відправленим замовленням, електронним листам та іншому.

Найбільш примітивний та малоефективний спосіб відстежити дзвінки полягає в опитуванні всіх телефонуючих. Оператор зазвичай питає завдяки чому клієнт знайшов номер телефону та фіксує відповідь. Основний недолік такого методу полягає в тому, що абоненти найчастіше на це питання відповідають загальними фразами про інтернет, а не конкретизують де саме.

Ще один спосіб відстеження абонентів пов’язаний з промо-кодами. Його суть полягає в тому, що клієнт вказує промо-код під час спілкування з оператором, а з його допомогою вже можна визначити джерело його походження. Даний спосіб більш ефективний, але потребує додаткової мотивації клієнтів щодо використання промо-кодів.

Альтернатива для невеликих підприємств є – організувати власний колл центр з декількома номерами і в різних джерелах вказувати різні номери однієї компанії – наприклад, в соціальних мережах один, в контекстній рекламі інший тощо. В цьому випадку аби виявити найефективніший спосіб залучення нових клієнтів вам потрібно лиш реєструвати та аналізувати кількість людей, що подзвонили з кожного джерела.

динамічний call tracking

Найбільш ефективним методом відстеження і аналізу дзвінків є сучасні call tracking сервіси. Такі сервіси дозволяюсь відійти від застарілих технологій з закріплюванням окремих номерів за відповідними каналами, адже тепер можна фактично користуватись одним телефонним номером та ідентифікувати джерела надходження клієнтів.

Принципи роботи call tracking сервісів

Суть технології call tracking сервісів полягає в тому, що кожне рекламне джерело отримує власний віртуальний номер телефону, а дзвінки фактично перенаправляються на єдиний реальний телефонний номер компанії. Головна перевага цього методу відстеження дзвінків полягає в тому, що усі дзвінки та інформація про них фіксується (кількість дзвінків, рекламний канал, тривалість тощо).

Сall tracking сервіси поділяють на статичні та динамічні:

  • Статичний call tracking закріплює телефонні номери за відповідними рекламними каналами, тож кількість працюючих номерів така ж сама, як і кількість груп цільових клієнтів.
  • Динамічний call tracking закріплює номери не за джерелами трафіку, а за сесіями відвідувачів. При динамічному call tracking кожен окремий користувач сайту бачить власний номер, а під час дзвінка реєструється саме сесія та її параметри, які в подальшому можна аналізувати.

Компанія Nectar Desk пропонує сучасне хмарне програмне забезпечення, що дозволяє відстежувати дзвінки з сайтів використовуючи динамічний call tracking. Ми можемо швидко підключити ваш бізнес до нової технології, гарантуємо якість наданих послуг, а наша служба підтримки працює цілодобово.

Досить користуватися застарілими та неефективними способами комунікації к клієнтами. Скористуйтеся послугами Nectar Desk, налаштуйте динамічний call tracking та відчуйте на собі усі переваги від користування новітніми технологіями.

Author: Oleg Pugach

https://www.nectardesk.com.ua

Post navigation

PreviousPrevious post:Віртуальний мобільний телефонний номер для прийому смсNextNext post:Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?

Related posts

віртуальний номер телефону
Віртуальний мобільний телефонний номер для прийому смс
January 11, 2018
call tracking сервіси
Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?
January 2, 2018
хмарний контакт центр
Як використання хмарних сервісів може допомогти вашому бізнесу
December 27, 2017


Schedule your personal demo with our team



[email protected]

 

f t in

Увійти до системи

NECTAR DESK

Функції

Всі інтеграції

Вакансії

Умови використання

Ціни

ІНТЕГРАЦІЇ

Teamwork Desk

Active Campaign

Zendesk

Pipedrive

ІНФОРМАЦІЯ

Функціональні рішення

Програмне забезпечення аналітики центрів обробки викликів

Ребрендинг

ВИБЕРІТЬ МОВУ САЙТУ

ДОСТУПНІ МЕТОДИ ОПЛАТИ
Visa
Master Card
American Express
PayPal
Bitcoin
Ripple
Stellar

© Усі права захищено, 2018 Nectar Desk Inc.