Skip to content
Nectar Desk
Nectar Desk
Cloud Call Center Software
  • Головна
  • Функції
  • Ціни
  • Блог
  • РОЗПОЧАТИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД
  • ЗАПИТАТИ ПРО ДЕМО
 
  • Головна
  • Функції
  • Ціни
  • Блог
  • РОЗПОЧАТИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД
  • ЗАПИТАТИ ПРО ДЕМО
хмарний контакт центр

Як використання хмарних сервісів може допомогти вашому бізнесу

Переваги від використання хмарних контакт центрів вже встигли протестувати користувачі по всьому світі, та в Україні ще залишились підприємці, які досі використовують локальні рішення. Хтось вважає за краще займатись усім самостійно, хтось побоюється делегувати іншим компаніям, а хтось взагалі далекий від IT-сфери і не знає про існування таких технологій. У цій статті ми пояснимо чому цього року варто віддати свій IT-сервіс на аутсорсінг і розкажемо чи виправдані ваші страхи.

Що ви отримаєте від хмарного контакт центру?

  1. Постійний доступ до інформації

Хмарний контакт центр збирає та швидко синхронізує всі вхідні дані, завдяки чому доступ до інформації можна отримати в будь-якій точці планети. Все, що вам потрібно для цього – пристрій з можливістю вийти в онлайн-мережу, швидкісний інтернет, логін та пароль. Таким чином ви можете контролювати та редагувати діяльність хмарного колл центру незалежно від місця, часу та оточуючих людей.

  1. Надійність та безпека

Персональні дані вашої компанії надійно захищені декількома рівнями безпеки та зберігаються в «хмарі». Nectar Desk та інші профільні компанії володіють значно більшими ресурсами для захисту інформації, у порівнянні з пересічними підприємствами. Дані зберігаються на віддалених серверах, то ж добре захищені від випадкових пошкоджень чи вилучення правоохоронцями. Крім того, наші спеціалісти регулярно роблять резервні копії, то ж якщо щось раптом трапиться, ваша інформація вціліє.

хмарний контакт центр

  1. Економія

Хмарний контакт центр коштує дешевше, ніж фінансування власного IT-відділу. Хмарний сервіс повністю обслуговується постачальником послуг, а клієнт лише платить за фактично надані послуги. Ви можете постійно регулювати кількість операторів, визначати які саме послуги вам потрібні, а оновленням та налаштуваннями займатиметься наша служба підтримки.

  1. Боротьба за клієнта

У сучасному IT-секторі наразі функціонує велика кількість компаній, що працюють з хмарними технологіями. Конкуренція велика, кожен орієнтується на клієнтів, але якість наданих послуг не завжди співпадає з очікуваннями клієнтів. Компанія Nectar Desk гарантує вам не тільки високу якість послуг, ми також готові до діалогу стосовно додаткових умов співпраці, важливих саме для вашого бізнесу.

  1. Спільний доступ

Головна перевага хмарного контакт центру – це можливість організації спільної роботи в будь-якому куточку планети. Технологія дозволяє створити власну єдину мережу саме для вашого підприємства. Наприклад, взаємодія замовника з постачальниками потребує багатоканального обміну специфічною інформацією, яку також потрібно зберігати, аналізувати та, можливо, використовувати неодноразово. Хмарний контакт центр саме цим і займається.

Крім того, хмарний контакт центр дозволяє повноцінно співіснувати в єдиному програмному середовищі непов’язаним між собою підприємствам, зберігаючи їхню абсолютну конфіденційність. Дублювання процесів усередині системи неможливе, адже кожен користувач виконує власну частину спільного завдання. Технологія також дозволяє контролювати у реальному часі виконання завдань, то ж ви завжди зможете дізнатись актуальну інформацію стосовно поточного статусу вирішення конкретного завдання.

Обираючи хмарний контакт центр від компанії Nectar Desk, ви гарантовано отримаєте індивідуальний проект, налаштований на роботу з вашими завданнями. Ми надаємо якісні послуги, справжню цінність і ефективність яких ви зможете побачити вже відразу після підключення хмарного сервісу.

Author: Oleg Pugach

https://www.nectardesk.com.ua

Post navigation

PreviousPrevious post:Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?

Related posts

віртуальний номер телефону
Віртуальний мобільний телефонний номер для прийому смс
January 11, 2018
call tracking сервіси
Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?
January 3, 2018
call tracking сервіси
Як виконувати відстеження дзвінків з сайту (call tracking)?
January 2, 2018


Schedule your personal demo with our team



[email protected]

 

f t in

Увійти до системи

NECTAR DESK

Функції

Всі інтеграції

Вакансії

Умови використання

Ціни

ІНТЕГРАЦІЇ

Teamwork Desk

Active Campaign

Zendesk

Pipedrive

ІНФОРМАЦІЯ

Функціональні рішення

Програмне забезпечення аналітики центрів обробки викликів

Ребрендинг

ВИБЕРІТЬ МОВУ САЙТУ

ДОСТУПНІ МЕТОДИ ОПЛАТИ
Visa
Master Card
American Express
PayPal
Bitcoin
Ripple
Stellar

© Усі права захищено, 2018 Nectar Desk Inc.