Як використання хмарних сервісів може допомогти вашому бізнесу
Переваги від використання хмарних контакт центрів вже встигли протестувати користувачі по всьому світі, та в Україні ще залишились підприємці, які досі використовують локальні рішення. Хтось вважає за краще займатись усім самостійно, хтось побоюється делегувати іншим компаніям, а хтось взагалі далекий від IT-сфери і не знає про існування таких технологій. У цій статті ми пояснимо чому цього року варто віддати свій IT-сервіс на аутсорсінг і розкажемо чи виправдані ваші страхи.
Що ви отримаєте від хмарного контакт центру?
-
Постійний доступ до інформації
Хмарний контакт центр збирає та швидко синхронізує всі вхідні дані, завдяки чому доступ до інформації можна отримати в будь-якій точці планети. Все, що вам потрібно для цього – пристрій з можливістю вийти в онлайн-мережу, швидкісний інтернет, логін та пароль. Таким чином ви можете контролювати та редагувати діяльність хмарного колл центру незалежно від місця, часу та оточуючих людей.
-
Надійність та безпека
Персональні дані вашої компанії надійно захищені декількома рівнями безпеки та зберігаються в «хмарі». Nectar Desk та інші профільні компанії володіють значно більшими ресурсами для захисту інформації, у порівнянні з пересічними підприємствами. Дані зберігаються на віддалених серверах, то ж добре захищені від випадкових пошкоджень чи вилучення правоохоронцями. Крім того, наші спеціалісти регулярно роблять резервні копії, то ж якщо щось раптом трапиться, ваша інформація вціліє.
-
Економія
Хмарний контакт центр коштує дешевше, ніж фінансування власного IT-відділу. Хмарний сервіс повністю обслуговується постачальником послуг, а клієнт лише платить за фактично надані послуги. Ви можете постійно регулювати кількість операторів, визначати які саме послуги вам потрібні, а оновленням та налаштуваннями займатиметься наша служба підтримки.
-
Боротьба за клієнта
У сучасному IT-секторі наразі функціонує велика кількість компаній, що працюють з хмарними технологіями. Конкуренція велика, кожен орієнтується на клієнтів, але якість наданих послуг не завжди співпадає з очікуваннями клієнтів. Компанія Nectar Desk гарантує вам не тільки високу якість послуг, ми також готові до діалогу стосовно додаткових умов співпраці, важливих саме для вашого бізнесу.
-
Спільний доступ
Головна перевага хмарного контакт центру – це можливість організації спільної роботи в будь-якому куточку планети. Технологія дозволяє створити власну єдину мережу саме для вашого підприємства. Наприклад, взаємодія замовника з постачальниками потребує багатоканального обміну специфічною інформацією, яку також потрібно зберігати, аналізувати та, можливо, використовувати неодноразово. Хмарний контакт центр саме цим і займається.
Крім того, хмарний контакт центр дозволяє повноцінно співіснувати в єдиному програмному середовищі непов’язаним між собою підприємствам, зберігаючи їхню абсолютну конфіденційність. Дублювання процесів усередині системи неможливе, адже кожен користувач виконує власну частину спільного завдання. Технологія також дозволяє контролювати у реальному часі виконання завдань, то ж ви завжди зможете дізнатись актуальну інформацію стосовно поточного статусу вирішення конкретного завдання.
Обираючи хмарний контакт центр від компанії Nectar Desk, ви гарантовано отримаєте індивідуальний проект, налаштований на роботу з вашими завданнями. Ми надаємо якісні послуги, справжню цінність і ефективність яких ви зможете побачити вже відразу після підключення хмарного сервісу.