Попередня хмара
Хмарні бізнес-телефонні системи десятиліттями дозволяли гігантським підприємствам мати первинні номери і доповнення до різних відділів. Тепер фірми працюють незалежно від серверів, що зв’язують телефони з функціями, заснованими на VoIP.
Хмарні телефонні системи для малих організацій полегшили накладні витрати, так як власники взяли на себе відповідальність за створення системних телефонних послуг, що дозволяють купувати корпорації онлайн. Запис була надана для численних об’єктів, що створюють хмарну телефонну систему для малих організацій.
Прохмарна телефонна система
Купівля сервісу хмарного телефону дозволяє скоротити витрати. Використання раніше існуючих серверів, таких як, наприклад, сервер електронної пошти, наприклад Yahoo, замість того, щоб створювати ще одну навантаження, як структурні оновлення. Відомі хмарні телефонні системи центрів обробки викликів можуть бути розумним вибором.
Характеристики та асиміляція
Це хмарне сервісне обслуговування робить доступними зручні портали управління. Хмарна бізнес-телефонна система націлена на формування варіантів дзвінка, що дозволяють телефонами отримувати доступ з будь-якого місця, допомагає контакту у формальних налаштуваннях.
Адаптованість та дистанційна робота
Завдяки цьому ви можете адаптувати і підтримувати віддалених співробітників. Оскільки це високотехнологічна техніка і існує в кіберпросторі, співробітники, що працюють віддалено, не можуть реєструвати свої телефони в різних місцях. Якщо хост-рішень не існує, витрати на працівника будуть відшкодовані, залишаючи виробникам максимальний дебет.
Вибір хмарної бізнес-системи телефонії
Слідкуйте за рівнем, потребами або економічним потенціалом для вибору відповідної високотехнологічної функції, що заслуговує довіри.
Дізнайтеся, як Nectar Desk може допомогти вашому бізнесу
Ми пропонуємо всеосяжне програмне забезпечення Call Center, яке можна налаштувати протягом декількох хвилин, від придбання номера для налаштування ваших агентів тощо. Немає договорів Без прихованих комісій. Без обладнання. Підтримка телефону та чат в прямому ефірі цілодобово.

IVR, ACD та інше
Ми пропонуємо вам всі стандартні функції, які можна очікувати від програмного забезпечення Call Center: IVR, розширення, записування дзвінків, місцеві та безкоштовні дзвінки тощо.

Розширена аналітика агента
Знання ефективності ваших агентів є безцінним. Ми пропонуємо повну видимість, яка включає час відгуку, доступність агента, можливості запису, прослуховування в реальному часі та спеціальні звіти та сповіщення.

Підтримка 24/7
Вам не потрібно платити додаткову плату, щоб отримати підтримку на високому рівні. Наша компетентна команда підтримки буде рада допомогти вам, коли вам це буде потрібно.
Nectar Desk – вдосконалена телефонна система, така, якою вона повинна бути
Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перед тим, як вони спробують і залишаться задоволені продуктом; зроби його дуже простим і підтримуй взаємодія з клієнтами. Ми запрошуємо вас надати Nectar Desk можливість показати вам, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити спосіб поводження з клієнтами.

Порівняння цін на Nectar Desk
Незалежно від розміру вашої команди, будь то один агент або більше 100, ви можете скористатися перевагами всіх можливостей нашого рішення.
Базовий зв’язок
Розширена функціональність
₴ 249 За місяць, за агента
Необмежені вхідні місцеві виклики* Просунута функціональність центрів обробки викликів Інтеграції Виклик в один клік Панелі інструментів реального часу Спливаюче вікно Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою (24/5) |
Багатоканальний
Телефон + СМС + чат
₴ 459 За місяць, за агента
Всі функції базового плану Живий чат Тікетінгова служба технічної підтримки або по електронній пошті Необмежена кількість агентів Необмежена кількість черг
……………………………………. ……………………………………. |
Нелімітований
Автодзвінки + багатоканальність
₴ 1299 За місяць, за агента
Всі функції багатоканального плану Автоматичні дзвінки Дзвони, скільки завгодно Угода про гарантований рівень обслуговування
……………………………………. ……………………………………. |
РОЗПОЧНИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД |
* Необмежені дзвінки підлягають належному використанню