Інтеграція комп’ютерної телефонії-це брудний бізнес. Інтеграція телефонного і програмної технології є дорогою і важкою. Для компаній з центром обробки викликів Nectar Desk є відмінним вибором для служби, яка обробляє ваші потреби в системі комп’ютерного телефонного інтерфейсу.
Nectar Desk пропонує всі функції, необхідні для ефективного програмного забезпечення комп’ютерного телефонного інтерфейсу:
- Запис викликів
- Контроль дзвінків
- Черга викликів
- Голосова пошта на адресу електронної пошти
- Програма автоматичного набору номера
Наші технології інтеграції не зупиняються на цьому. Інтеграція з CRM Nectar Desk дозволяє легко підключатися до деяких провідним рішенням CRM на ринку:
- Zapier
- Zendesk
- Active Campaign
- Pipedrive
- Teamwork Desk
Крім нашої безперебійної інтеграції, Nectar Desk також пропонує аналітику, яка відстежує дії ваших агентів по телефону. Наша аналітика даних повідомить вам про продуктивності центру обробки викликів і дасть можливість поліпшити бізнес-операції.
В цілому, інтеграція комп’ютерного телефонного інтерфейсу і Nectar Desk, інтеграція системи управління інформацією та аналітика нададуть вам інструменти, необхідні для розробки центру обробки викликів, який працює далеко попереду конкурентів.
Технологічні можливості Nectar Desk – високої якості і доступна клієнтам. Не чекайте ні секунди і почніть роботу сьогодні.
Дізнайтеся, як Nectar Desk може допомогти вашому бізнесу
Ми пропонуємо всеосяжне програмне забезпечення Call Center, яке можна налаштувати протягом декількох хвилин, від придбання номера для налаштування ваших агентів тощо. Немає договорів Без прихованих комісій. Без обладнання. Підтримка телефону та чат в прямому ефірі цілодобово.

IVR, ACD та інше
Ми пропонуємо вам всі стандартні функції, які можна очікувати від програмного забезпечення Call Center: IVR, розширення, записування дзвінків, місцеві та безкоштовні дзвінки тощо.

Розширена аналітика агента
Знання ефективності ваших агентів є безцінним. Ми пропонуємо повну видимість, яка включає час відгуку, доступність агента, можливості запису, прослуховування в реальному часі та спеціальні звіти та сповіщення.

Підтримка 24/7
Вам не потрібно платити додаткову плату, щоб отримати підтримку на високому рівні. Наша компетентна команда підтримки буде рада допомогти вам, коли вам це буде потрібно.
Nectar Desk – вдосконалена телефонна система, така, якою вона повинна бути
Ми створювали Nectar Desk з простим переконанням – не змушуй клієнтів платити перед тим, як вони спробують і залишаться задоволені продуктом; зроби його дуже простим і підтримуй взаємодія з клієнтами. Ми запрошуємо вас надати Nectar Desk можливість показати вам, як наше хмарне програмне забезпечення може змінити спосіб поводження з клієнтами.

Порівняння цін на Nectar Desk
Незалежно від розміру вашої команди, будь то один агент або більше 100, ви можете скористатися перевагами всіх можливостей нашого рішення.
Базовий зв’язок
Розширена функціональність
₴ 249 За місяць, за агента
Необмежені вхідні місцеві виклики* Просунута функціональність центрів обробки викликів Інтеграції Виклик в один клік Панелі інструментів реального часу Спливаюче вікно Цілодобова підтримка по телефону та електронною поштою (24/5) |
Багатоканальний
Телефон + СМС + чат
₴ 459 За місяць, за агента
Всі функції базового плану Живий чат Тікетінгова служба технічної підтримки або по електронній пошті Необмежена кількість агентів Необмежена кількість черг
……………………………………. ……………………………………. |
Нелімітований
Автодзвінки + багатоканальність
₴ 1299 За місяць, за агента
Всі функції багатоканального плану Автоматичні дзвінки Дзвони, скільки завгодно Угода про гарантований рівень обслуговування
……………………………………. ……………………………………. |
РОЗПОЧНИ ПРОБНИЙ ПЕРІОД |
* Необмежені дзвінки підлягають належному використанню