Автоматизований розподіл викликів – ACD
Розподіляйте дзвінки агентів на основі навичок, діяльності або пріоритетів
Циклічне обслуговування
Одночасне обслуговування, а також використовувати інші методи розподілу
Розподіляйте дзвінки агентів на основі навичок, діяльності або пріоритетів
Циклічне обслуговування
Одночасне обслуговування, а також використовувати інші методи розподілу
Маршрутизація вхідних дзвінків — завдання системи автоматичного розподілу викликів.
Системи автоматичного розподілу викликів часто зустрічаються у відділеннях, які обробляють великі обсяги вхідних телефонних дзвінків від викликають осіб, які не потребують розмові з конкретною особою, але які потребують допомоги з боку будь-якого з кількох осіб (наприклад, представників обслуговування клієнтів) в найкоротші терміни. можливість. [wikipedia]
З допомогою Nectar Desk можна вибрати один із стандартних методів розподілу дзвінків, наприклад: