Ціна необмеженого пакету Nectar Desk

 

Незалежно від того, наскільки велика або маленька у вас команда, будь то один абонент або більше ста, ви можете скористатися всім набором функціональних можливостей нашого рішення.

Тарифний план Необмежений
ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС
Ціна за користувача в місяць 100$
Вхідні місцеві хвилини Включено
Безкоштовні дзвінки і вихідні хвилини Вихідні включені. Див. ціни на безкоштовні вхідні дзвінки
Максимальна кількість агентів Необмежений
Включені номери 1 на агента
Міжнародні номери Так
Підключіть власного оператора зв’язку мобільного зв’язку Так
НАЛАШТУЙТЕ ВЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР
Миттєва покупка номерів Так
Користувальницькі повідомлення і музика Так
Робочі години Так
Черги Необмежений
IVR (Інтерактивний автовідповідач) Так
Записи викликів Необмежений
Функція зворотного виклику Так
Оголошення про час очікування Так
ОБРОБКА ВИКЛИКІВ
Необмежені одночасні виклики Так
Управління викликами Так
Голосові повідомлення по електронній пошті Так
Історія викликів Так
Переадресація на телефон Так
Сповіщення на робочий стіл Так
Віртуальні номери Так
Виклик в один клік Так
ФІЧІ КОНТАКТ-ЦЕНТРУ
Розподіл викликів – автоматичний розподіл викликів Так
Групи дзвінків Так
Необмежена кількість дзвінків у черзі Так
Маршрутизація на основі кваліфікації оператора Так
Холодна/Гаряча переадресація викликів Так
Приховування номера абонента
Коди диспозиції викликів Так
Контроль дзвінків Так
Фільтрація викликів Так
Приєднання до викликів Так
Розширена історія черг Так
Програма автонабору
Зворотний виклик із черги Так
СМС-канал
Канал електронної пошти
Канал онлайн-чату
Користувацькі статуси агентів Так
АНАЛІТИКА ТА МОНІТОРИНГ
Операції агента Так
Операції контакту Так
Огляд панелі керування контактним центром Так
Панель управління з коротким описом агентів у реальному часі Так
Аналітика дзвінків Так
Панель агента в режимі реального часу Так
Аналіз ефективності агентів Так
Деталізований аналіз черг Так
Інтервальний звіт Так
Доступ direct SQL Так
Багатоканальна аналітика Так
ІНТЕГРАЦІЇ
Piperdrive Так
Zendesk Так
Active Campaign Так
API Так
ІНШІ МОЖЛИВОСТІ
Зв’язок з імпортером Так
міні-CRM Так
Підтримка 24/5 (телефон, чат) Так
Угода про гарантований рівень обслуговування Так
Маскування кредитних карт PCI Так
Ми пропонуємо розширені пробні облікові записи абсолютно безкоштовно на протязі 14 днів. Включаючи зачислення засобів та номер телефону для перевірки викликів Почати безкоштовний пробний періодКредитна картка не потрібна

 

Зробіть всі комунікації більш ефективними за допомогою хмарного централізованого програмного забезпечення кол-центру Nectar Desk

Це програмне забезпечення є найбільш економічним і передовим Saas-рішенням, яке допоможе в управлінні вхідними та вихідними дзвінками.

Цей недорогий хмарний колл-центр забезпечує комплексний аналіз викликів за допомогою статистичних інструментів і інструментів звітності.

Як Nectar Desk підвищує можливості бізнесу?

Шляхом надання вкрай важливої системи контактного центру, яка може бути запущена в короткий час після покупки номеру телефону та надання клієнтам можливості налаштовувати власних операторів.

Nectar Desk покращує роботу будь-якого кол-центру

У нашій компанії немає ніяких обов’язкових контрактів, непотрібних додаткових зборів або настирливого обладнання. Навпаки, ми забезпечуємо цілодобову (24/7) телефонну підтримку та інтерактивний чат.

Належне хмарне програмне забезпечення для колл-центру

У Nectar Desk Center ми вважаємо, що кожен клієнт цінний для бізнесу. Дотримуючись цього девізу, ми робимо все, що в наших силах для покращення нашого кол-центру, щоб задовольнити потреби і вимоги всіх наших клієнтів для процвітання вашої роботи і поліпшення продуктивності.

Не втрачайте ні хвилини, перконайтесь на власному досвіді, збільшіть довіру клієнтів, випробувавши пробний обліковий запис сьогодні!

Порівняння цін на Nectar Desk

Незалежно від розміру вашого центру, з одним або сотнею операторів, ви можете отримати вигоду з усіх варіантів нашого дешевого хмарного для кол-центрів.